31 november 2013
copyright
COPYRIGHT / BRON: DeCrozz.NL

Online Magazine Crozz 38 online...

Nog geen abonnee? www.DeCroZZ.nl en wordt gratis lid!

 
 

11 december 2013
copyright
COPYRIGHT / BRON: euro-pokal.info

Wijzigingen voor de EuroPokal 2014

  1. Originele schakelpook gebruiken in groep 1.
  2. In groep 1 klasse 3 mag een motorblok, van de zelfde familie als de auto, worden gebruikt. (alleen in klasse 3) tot maximaal 3800 cc.
  3. Verboden in te halen onder geel bewogen vervalt.
  4. Als u op een stilstaande auto rijd, word je gediskwalificeerd.
  5. Brandstof is vrij in alle klassen.
  6. In groep 3 klasse 7 en klasse 8 word de cilinderinhoud verhoogd naar maximaal, in klasse 7 tot 1350 cc. en in klasse 8 tot 1450 cc.
  7. Sprinters met twee bromfietsmotoren worden alleen toegestaan in klasse 11.
  8. Als er voor u een rode vlag word getrokken, en er word voor de eind uitslag een ronde terug geteld, word de rijder waar voor de rode voor is getrokken, uit de uitslag verwijderd.
  9. Degenen die een valse start veroorzaakt, bij de eerste start, en er komt een herstart, zal dit aan de persoon bekend gemaakt worden voor de herstart.
  10. Tractorbanden zijn op alle EuroPokal wedstrijden verboden.
  11. Uitstappen op de start is ten alle tijden verboden, doet u dit toch word je gediskwalificeerd.
  12. Op de start, voor of tijdens de start moet u volledig stilstaan. Dus niet bewegen.

Meer EuroPokal info? KLIK HIER!

Wij zijn niet verandwoordelijk voor typfouten en/of onduidelijkheden.

 
 

9 december 2013
copyright
COPYRIGHT / BRON: KNAF.NL

Reglement 2014

Besten,
Het sectiebestuur (BSAC) wil u laten weten wat er de laatste 2 maanden rondom het vaststellen van het veiligheidsreglement 2014 gebeurd is.

Wat is er aan de hand?
De laatste 2 maanden is het sectiebestuur meer dan alle jaren hiervoor, bezig geweest om het veiligheidsreglement 2014 gereed te krijgen.

Waarom is dit anders dan de voorgaande jaren?
Het reglement 2014 was gereed op de ledenvergadering van de sectie op 24 september j.l. Daar echter werd het sectiebestuur door een flink aantal club besturen te verstaan gegeven dat men het niet eens is met het gaan handhaven van het veiligheidsreglement per 2014. Dat reglement, even voor alle duidelijkheid, is al sinds 2007 bekend. Eigenlijk was dat reglement 2014 ook wat in2013 in het reglement staat, met dien verstande dat art 19.1 zou komen te vervallen.

Waarom wil het merendeel van de club besturen nietdat art 19.1 komt te vervallen?
Omdat volgens hen een groot deel van hun deelnemers- met name de regiorijders- nog niet aan het 'nieuwe' veiligheidsreglement voldoet.

Lees verder door HIER te klikken.

 
 

2 december 2013
copyright
COPYRIGHT / BRON: GPupdate.net

Politieke onrust zorgt voor afgelasting
Race of Champions

De Race of Champions gaat dit jaar niet door. De politieke situatie in het Thaise Bangkok is volgens de organisatie te instabiel om op 14 en 15 december een dergelijk evenement te organiseren.

Bangkok is momenteel het toneel van gewelddadige protesten tegen de regering en niet een geschikte locatie voor een feestelijk evenement als de Race of Champions. De organisatie liet weten wel te kijken naar een mogelijkheid om het evenement te verplaatsen, maar op 14 en 15 december vindt het dus niet plaats.

Wie een kaartje gekocht heeft voor de Race of Champions, kan via de organisatie zijn geld terugkrijgen.

 
NIEUWS 2013 JANUARI | FEBRUARI | MAART | APRIL | MEI | JUNI | JULI | AUGUSTUS | SEPTEMBER | OKTOBER | NOVEMBER | DECEMBER
NIEUWS 2012 JANUARI | FEBRUARI | MAART | APRIL | MEI | JUNI | JULI | AUGUSTUS | SEPTEMBER | OKTOBER | NOVEMBER | DECEMBER